Waar gaat je vraag over?

Kies het onderwerp waarover je vraag gaat.

Account

Bestellen

Levering

Retourneren

FAQ

Abonnement

Houdbaarheid

Geschenken

Neem contact op met onze klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar op:
Maandag – Vrijdag (09:00-17:00 uur)
Je kan onze klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Telefonisch: +31 (0)765620259

Wij beantwoorden je vragen zo snel en duidelijk mogelijk!

Volg ons op sociale media

1. Account

Ga naar www.foodie.nl en rechtsboven heb je het pictogram van je account. Log in met je gekozen e-mail en wachtwoord en dan kom je normaal gezien in je account terecht, waar je jouw lopende abonnementen kan zien, vorige bestellingen en veel meer.

Ja kan ook inloggen bij het afrekenen van je bestelling. Bovenaan zie je staan ‘Terugkerende klant? Klik hier om in te loggen’. Dit staat boven de plaats waar je de kortingscode moet invullen. Eens je daar je e-mail en wachtwoord ingeeft en klikt op inloggen, gaan de opgeslagen adresgegevens automatisch worden ingevuld.

Zo simpel is het!

Ga naar www.foodie.nl en rechtsboven heb je het pictogram van je account. Log in met je gekozen e-mail en wachtwoord. Nadat je dit hebt gedaan kom je in het overzichtsscherm van je account. Klik nu op ‘Adressen’.

Hier zie je een overzicht van zowel je verzendadres als factuuradres. Voor beiden kan je deze wijzigen door op bewerken te klikken.

Nadat je de gegevens hebt aangepast klik op je opslaan en stuur hierna een mailtje naar klantenservice@foodie.nl zodat zij het kunnen checken of het goed is verwerkt in het systeem.

Ga naar www.foodie.nl en rechtsboven heb je het pictogram van je account. Log in met je gekozen e-mail en wachtwoord. Nadat je dit hebt gedaan kom je in het overzichtsscherm van je account. Klik nu op ‘Abonnementen’.

Hier zie je een weergave van al jouw lopende abonnementen. Klik rechts op ‘Bekijk’. Hier zie je alle details van het abonnement.

2. Bestellen bij Foodie

Bij Foodie proberen we het zo eenvoudig mogelijk te maken om jouw bestelling te betalen. Alle betalingen verlopen via ons beveiligde betaalsysteem Mollie, zodat je zeker weet dat jouw transactie veilig wordt verwerkt. We bieden verschillende betaalmethodes aan die aan jouw voorkeuren voldoen:

  • iDeal: Geschikt voor klanten met een Nederlandse bankrekening. Met iDeal betaal je snel en eenvoudig via jouw eigen bankomgeving. Volg de vertrouwde stappen van jouw internetbankierprogramma om de betaling te voltooien.
  • Creditcard: Betaal gemakkelijk met jouw Visa, Mastercard of andere gangbare creditcards. De betaling wordt direct verwerkt.
  • PayPal: Gebruik je PayPal-account voor een snelle en veilige transactie zonder bankgegevens in te voeren.
  • Bancontact: Speciaal voor klanten uit België. Betalen via Bancontact is eenvoudig en betrouwbaar.
  • Klarna (achteraf betalen): Koop nu en betaal later. Klarna geeft je de mogelijkheid om eerst je bestelling te ontvangen en later de betaling te doen.

Helaas is dit echter niet mogelijk, omdat hier moeilijk op gecontroleerd kan worden. Wij werken met een beveiligd betaalsysteem die het zowel voor u als voor ons goed verloopt.

Mocht je vragen hebben over de betaling of een probleem ervaren, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via e-mail op klantenservice@foodie.nl of telefonisch via [telefoonnummer].

Heb je na je bestelling gebruik gemaakt van een eenmalige aanbieding? Dan hoef je niets extra’s te doen! De betaling hiervan wordt automatisch verwerkt via een eenmalige incasso, gekoppeld aan het rekeningnummer dat je hebt gebruikt bij je eerste bestelling.

Een eenmalige incasso is een betaalmethode waarbij een bedrag eenmalig automatisch wordt afgeschreven van jouw bankrekening. Dit is handig en veilig, omdat je de betaling niet handmatig hoeft te doen. Bij Foodie wordt deze methode soms gebruikt, bijvoorbeeld bij speciale aanbiedingen. Hier is hoe het precies werkt:

Veilig en vertrouwd:
Eenmalige incasso’s zijn een veilige betaaloptie. Ze worden uitgevoerd via ons betrouwbare betaalsysteem Mollie, dat voldoet aan alle moderne veiligheidsstandaarden. Daarnaast kun je bij vragen altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Koppeling aan jouw bestelling:
Bij het plaatsen van jouw bestelling geef je eenmalig toestemming aan Foodie (via onze betalingspartner) om het verschuldigde bedrag automatisch van je rekening af te schrijven. Dit gebeurt op basis van de gegevens die je hebt ingevoerd bij je bestelling.

Geen doorlopende verplichting:
Hoewel de transactie op jouw bankafschrift soms wordt aangeduid als “doorlopende incasso,” is dit niet het geval. De afschrijving vindt slechts één keer plaats, en er worden geen toekomstige bedragen automatisch afgeschreven.

Heb je na je bestelling gebruik gemaakt van een eenmalige aanbieding? Dan hoef je niets extra’s te doen! De betaling hiervan wordt automatisch Dat is geen enkel probleem. Natuurlijk omdat deze eenmalige aanbieding via eenmalige incasso gaat, is het geld al reeds van je rekening gegaan, maar deze kan nog geannuleerd worden, waardoor je het geld direct weer op je rekening krijgt of wij betalen deze zonder enig probleem terug. Contacteer hiervoor onze klantenservice via mail of telefonisch.

Let op: Het kan voorkomen dat de transactie op je bankafschrift vermeld staat als een doorlopende incasso, maar wees gerust, dit is niet het geval. Dit is slechts een technische vermelding, en de incasso wordt maar één keer uitgevoerd.

3. Levering

  • Bestellingen vóór 16.30 uur op een werkdag worden dezelfde dag verwerkt en binnen 1 à 2 werkdagen geleverd.
  • Bestellingen na 16.30 uur op een werkdag worden de volgende werkdag verwerkt en binnen 2 à 3 werkdagen geleverd.
  • Bestellingen tussen vrijdag 16.30 uur en maandag 16.30 uur: worden op maandag verpakt en verzonden en binnen 1 à 2 werkdagen geleverd.

Zodra jouw bestelling is ingepakt, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code van PostNL. Hiermee kun je jouw pakket volgen tot aan de deur.

  • Gratis verzending: bij bestellingen boven de €50 verzenden we gratis naar Nederland, België en Duitsland.
  • Verzendkosten bij kleinere bestellingen: bij bestellingen onder de €50 rekenen we een standaard verzendtarief van €4,95.

Op dit moment ondersteunen we geen directe leveringen naar PostNL-afhaalpunten via ons systeem. Het is technisch wel mogelijk om het adres van een afhaalpunt als leveradres in te vullen, maar let op: afhaalpunten weigeren dergelijke pakketten vaak, waarna ze teruggestuurd worden naar ons.

Je kan echter contact opnemen met onze klantenservice en dan kunnen wij het handmatig in ons systeem naar een PostNl-afhaalpunt laten leveren.

Dit dubbel check

Controleer eerst en vooral de Track & Trace-code die je via e-mail hebt ontvangen van PostNl. Vaak vermeldt deze of het pakket bij de buren is afgeleverd of bij een PostNL-afhaalpunt ligt. Als de Track & Trace aangeeft dat het pakket is bezorgd, maar jij of je buren hebben niets ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via klantenservice@foodie.nl.

Wij starten een onderzoek bij PostNL. Let op: dit kan alleen worden gedaan als het pakket minder dan een week geleden is afgeleverd volgens de Track & Trace. Meld problemen dus zo snel mogelijk!

Wil je jouw pakketje versturen naar een land buiten Nederland, België of Duitsland, neem dan contact op met onze klantenservice en zij gaan je op de hoogte houden wat het zou kosten om je bestelling naar je gevraagde land te verzenden. Eenmaal je akkoord ben met deze verzendkosten, voeren wij dit in in ons systeem en eens de bestelling met de verzendkosten betaald is, sturen wij je bestelling zo snel mogelijk op.

Vanaf het pakket hier verpakt is en klaar is om verzonden te worden, krijg je daar ook een Track & Trace-code van en kan je jouw bestelling volgen dat aan je deur.

Neem zo snel mogelijk contact op via klantenservice@foodie.nl om de juiste gegevens door te geven. Als het pakket al onderweg is, kunnen we het adres helaas niet meer wijzigen. In dat geval wachten we tot het pakket bij ons terugkomt en sturen we het opnieuw naar het juiste adres.

4. Retourneren

Bij Foodie willen we dat je altijd tevreden bent met je aankoop. Mocht dit toch niet zo zijn, dan kun je jouw bestelling eenvoudig retourneren dankzij onze 60 dagen Niet goed = geld terug garantie.

Heb je jouw producten minder dan 60 dagen geleden besteld, dan kun je jouw bestelling retour sturen. Ben je niet tevreden van het product of is de werking niet naar wensen binnen de 60 dagen, dan kan je de bestelling retour sturen.

Let op! Heb je meer dan 1 verpakking gekocht dan kun je alleen aanspraak maken op de 60 dagen Niet goed = geld terug garantie als je de overgebleven ongeopende verpakking terug stuurt naar ons. Dus maximaal 2 verpakking mogen geopend zijn tijdens deze 60 dagen Niet goed = geld terug garantie.

Stap 1: Laat ons weten dat je wilt retourneren: stuur een e-mail naar klantenservice@foodie.nl met jouw retourverzoek. Vermeld in deze e-mail je bestelnummer en de reden van retour, zodat wij je beter kunnen helpen.

Stap 2: Ontvang een retourformulier: je ontvangt van ons een e-mail met een retourformulier. Vul dit formulier volledig in en voeg het bij jouw pakket. Dit versnelt de verwerking van jouw retourzending.
Stap 3: Verzend jouw pakket:
  • Binnen Nederland: ga naar een PostNL-verzendpunt en stuur het pakket gratis retour door gebruik te maken van onderstaand antwoordnummer en vergeet niet om de Track & Trace code dat je ontvangt bij het verzenden van je pakket, per e-mail naar ons te sturen op klantenservice@foodie.nl.

    Foodie BV
    Antwoordnummer 20037
    5710 VB Someren
  • Vanuit België: Stuur jouw pakket retour naar het volgende adres: Foodie BV Nijverheidsweg 2B 4529 PP Eede
    Nederland: Maak een foto van het verzendbonnetje waarop de retourkosten staan vermeld en stuur deze naar ons. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, vergoeden wij de verzendkosten. Om de kosten laag te houden, vragen we je vriendelijk gebruik te maken van een PostNL-verzendpunt.
  • Vanuit andere landen: Retourzendingen vanuit andere landen dan België worden op eigen kosten verstuurd. Helaas kunnen wij deze kosten niet vergoeden. Gebruik hiervoor ook het adres in Eede, Nederland.
Stap 4: Voorwaarden voor retourzending: let op: wij nemen alleen ongebruikte en ongeopende producten retour. Dit geldt voor:
  • Ketometers
  • Strips
  • Supplementen

Stap 5: Terugbetaling: zodra we jouw retourpakket hebben ontvangen, ontvang je een bevestigingsmail en zetten we de terugbetaling in gang. Het verzenden van jouw pakket duurt meestal 1 à 2 werkdagen. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag direct terug. Houd er rekening mee dat het afhankelijk van jouw bank nog een paar dagen kan duren voordat het bedrag zichtbaar is op je rekening.

5. FAQ (veelgestelde vragen)

Je hebt wettelijk recht om binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgaaf van reden, het artikel te retourneren. Dit geldt alleen voor originele, onaangebroken producten, en je mag het product inspecteren zoals in een winkel.

Daarnaast biedt Foodie een 60 dagen Niet Goed Geld Terug garantie. Dit geldt als:

  • Je binnen 60 dagen aangeeft dat je geen resultaat merkt.
  • Je maximaal 1 pot/zakje geopend hebt en de overige ongeopende items retour stuurt.

De garantie vervalt als je pas na 60 dagen contact opneemt of als je het product eerder hebt besteld (tenzij de samenstelling is veranderd).

100% Pure Krill Oil

Krill is een soort van zeer kleine kreeftachtigen. Als je een allergie voor schaaldieren hebt, is het aangeraden om geen Krill Olie supplement te consumeren, want over het algemeen is de kans groot dat je dan een matige tot extreme allergische reactie kan krijgen. 

Omega-3 vetzuren zijn heel belangrijk tijdens de zwangerschap zowel voor de moeder als voor de ontwikkeling van het kind.

Krill olie wordt gezien als een superieure bron van Omega-3 vetzuren ten opzichte van visolie! Dit omdat de vetzuren in Krill Olie gebonden zijn aan triglyceriden wat ervoor zorgt dat het een betere biologische beschikbaarheid heeft. 

Het is echter altijd aangeraden om advies te vragen aan je dokter of verloskundige, hij/zij zal je goed advies kunnen geven ivm de juiste dosis en als het ideaal is voor jouw situatie.

Krill Olie is afkomstig van schaaldieren en deze zitten bomvol met een van de krachtigste antioxidanten ter wereld nl. astaxanthine. Dit is een stof die kreeften en garnalen hun roze kleur geeft. Foodie’s 100% Pure Krill Oil komt in robijnrode capsules die hun kleur te danken hebben aan de astaxanthine die van nature voorkomt in Krill.

6. Abonnement

Ga naar www.foodie.nl en rechtsboven heb je het pictogram van je account. Log in met je gekozen e-mail en wachtwoord en dan kom je normaal gezien in je account terecht, waar je jouw lopende abonnementen kan zien, vorige bestellingen en veel meer.

Ja kan ook inloggen bij het afrekenen van je bestelling. Bovenaan zie je staan ‘Terugkerende klant? Klik hier om in te loggen’. Dit staat boven de plaats waar je de kortingscode moet invullen. Eens je daar je e-mail en wachtwoord ingeeft en klikt op inloggen, gaan de opgeslagen adresgegevens automatisch worden ingevuld.

Zo simpel is het!

Ga naar www.foodie.nl en rechtsboven heb je het pictogram van je account. Log in met je gekozen e-mail en wachtwoord. Nadat je dit hebt gedaan kom je in het overzichtsscherm van je account. Klik nu op ‘Adressen’.

Hier zie je een overzicht van zowel je verzendadres als factuuradres. Voor beiden kan je deze wijzigen door op bewerken te klikken.

Nadat je de gegevens hebt aangepast klik op je opslaan en stuur hierna een mailtje naar klantenservice@foodie.nl zodat zij het kunnen checken of het goed is verwerkt in het systeem.

Ga naar www.foodie.nl en rechtsboven heb je het pictogram van je account. Log in met je gekozen e-mail en wachtwoord. Nadat je dit hebt gedaan kom je in het overzichtsscherm van je account. Klik nu op ‘Abonnementen’.

Hier zie je een weergave van al jouw lopende abonnementen. Klik rechts op ‘Bekijk’. Hier zie je alle details van het abonnement.

7. Houdbaarheid

Bij Foodie verzekeren we dat alle ingrediënten zoals vermeld op het etiket, actief en stabiel zijn tot de houdbaarheidsdatum. Als je de supplementen op een koele, droge en donkere plek bewaart, kun je ze ook kort na het verstrijken van de datum nog gebruiken. Houd er echter rekening mee dat de effectiviteit van de voedingsstoffen na die datum kan verminderen.

De producten kun je vaak nog prima gebruiken na de THT-datum, maar dit moet je zelf beoordelen door te kijken, ruiken en proeven. Na deze datum kan de werking en kwaliteit, zoals de smaak, geur of kleur van het product, achteruitgaan. Je kunt het vaak nog wel zonder gevaar eten, maar Foodie garandeert tot de THT-datum een kwalitatief product. 

Bewaar de supplementen op een koele, droge plek, uit de buurt van zonlicht en vochtige ruimtes en het liefst in hun originele UV-bestendige verpakking te bewaren. Het is belangrijk om de verpakking na elk gebruik goed af te sluiten om contact met lucht en vocht te voorkomen en plaats deze buiten bereik van kinderen. Alleen koelen als dit op het etiket staat vermeld. Zo blijven ze langer effectief.

8. Geschenken

Bij Foodie heb je recht op een gratis geschenk vanaf je een bestelling doet van boven de €75. Hierbij heb je de keuze uit:

  • Een Foodie Shakebeker
  • Een Foodie Pillendoosje
  • Een Foodie Keychain

Bestel je echter boven een bedrag van €150 dan heb je de keuze uit de 3 bovenvermelde geschenken en nog deze 3 extra onderstaande:

  • Een Foodie Powder Tower
  • Een Foodie Aluminium Fles
  • Een Foodie Canvas Tas

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag?

Onze klantenservice is bereikbaar op:
Maandag – Vrijdag (09:00-17:00 uur)

Neem contact op met onze klantenservice

Je kan onze klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Telefonisch: +31 (0)765620259

Wij beantwoorden je vragen zo snel en duidelijk mogelijk!

Volg ons op sociale media

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00